Veo od Google: Nový nástroj na vytváranie videí, ktorý mení pravidlá hry
Google predstavil svoj najnovší generatívny model videa s názvom Veo, ktorý je určený pre podniky a organizácie. Tento pokročilý nástroj, schopný vytvárať realistické videá, je momentálne dostupný prostredníctvom platformy Vertex AI.
„Vygenerované videá sú nielen realistické a vo vysokom rozlíšení, ale aj flexibilné, čo sa týka dĺžky a štýlu. V porovnaní s predchádzajúcimi verziami generovaných videí, sú výsledky s Veo takmer nerozlíšiteľné od tých, ktoré vytvárajú ľudia,” uvádza portál The Verge.
Tweet: Ukážky videí generovaných modelom VEO
BREAKING: Google just dropped Veo.
It's the strongest competitor to OpenAI Sora yet 🤯
9 wild examples (+link to try it):
1. Northern Lightspic.twitter.com/JWp7FvDr8d
— Sai Rahul (@sairahul1) June 1, 2024
Nástroj prináša aj ďalšie vylepšenia, ako je možnosť upravovať existujúce fotografie pomocou textových pokynov alebo pridať vlastné značky či logá do vygenerovaných obrázkov.
„Modely Veo a Imagen 3 sú vybavené robustnými bezpečnostnými mechanizmami, ktoré zabraňujú vytváraniu škodlivého alebo nelegálneho obsahu. Každý vygenerovaný materiál obsahuje digitálny vodoznak SynthID, ktorý slúži na identifikáciu obrázkov a videí vytvorených pomocou AI,” zdôrazňuje Google.
S uvedením modelu Veo sa Google posúva pred svojich konkurentov, vrátane spoločnosti OpenAI, ktorá sa stále snaží dokončiť svoj model Sora do konca roka 2024. Tlak na rýchly vývoj a nasadenie generatívnej AI je čoraz väčší, pričom niektoré firmy, ako napríklad Coca-Cola, už začali využívať AI generovaný obsah v svojich reklamných kampaniach.
Coca-Cola has released an AI-generated video ad "Holiday is Coming" but is facing a lot of backlash. The ad was meant to pay homage to a classic 1995 Coca-Cola commercial
On YouTube some say it's soulless, others say they should have paid artistspic.twitter.com/FrQXfeDIPK
— Egline Samoei (@Egline_Samoei) November 19, 2024